Reklamace
Jak jednoduše reklamovat zboží, které jste u nás zakoupili a nefunguje?
- Nejrychlejší způsob je přijít s ním zpět na naší prodejnu, kde jste zboží zakoupili. Sepíšeme reklamační protokol a reklamaci vyřídíme. Nezapoměňte s sebou přinést také doklady o koupi zboží.
- Zboží můžete případně odeslat na naší adresu k reklamaci a opravě. V tomto případě zboží zašlete na adresu:
KOBRAS - Caravanning & Camping s.r.o.
Průmyslová zóna 1008
Benátky nad Jizerou
294 71
Zboží prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození. Pokud jsou ve výrobku nality nějaké provozní kapaliny, před odesláním je z výrobku vylejte a tuto informaci na výrobek zřetelně vyznačte. K výrobku přiložte dokumenty potřebné k vyřízení Vaší reklamace-prodejní doklad, záruční list, podrobný popis závad.
- Pokud budete zboží reklamovat, myslete prosím na to, že by bylo fajn, kdyby zboží nebylo špinavé, lednice neobsahovali ještě zbytky potravin z vaší dovolené nebo toalety nebyly znečištěny víte čím. Jsou to drobnosti ale ušetří to čas, který pak můžeme věnovat rychlejšímu vyřízení Vaší opravy.
- Můžete se případně obrátit na některý ze smluvních servisů výrobku, který jste u nás zakoupili.
Každou reklamaci řádně vyřešíme. Je naší snahou vše řešit v co nejkratší době. Víme, že reklamační proces není pro nikoho příjemný, pro Vás a ani pro nás.