Čekejte prosím...
Zboží bylo vloženo do košíku
pokračovat v nákupu do košíku

Reklamace

Jak jednoduše reklamovat zboží, které jste u nás zakoupili a nefunguje?

 

  • Nejrychlejší způsob je přijít s ním zpět na naší prodejnu, kde jste zboží zakoupili. Sepíšeme reklamační protokol a reklamaci vyřídíme. Nezapoměňte s sebou přinést také doklady o koupi zboží.
  • Zboží můžete případně odeslat na naší adresu k reklamaci a opravě. V tomto případě zboží zašlete na adresu:

 

KOBRAS - Caravanning & Camping s.r.o.

Průmyslová zóna 1008

Benátky nad Jizerou

294 71

 

Zboží prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození. Pokud jsou ve výrobku nality nějaké provozní kapaliny, před odesláním je z výrobku vylejte a tuto informaci na výrobek zřetelně vyznačte. K výrobku přiložte dokumenty potřebné k vyřízení Vaší reklamace-prodejní doklad, záruční list, podrobný popis závad.

 

  • Pokud budete zboží reklamovat, myslete prosím na to, že by bylo fajn, kdyby zboží nebylo špinavé, lednice neobsahovali ještě zbytky potravin z vaší dovolené nebo toalety nebyly znečištěny víte čím. Jsou to drobnosti ale ušetří to čas, který pak můžeme věnovat rychlejšímu vyřízení Vaší opravy.
  • Můžete se případně obrátit na některý ze smluvních servisů výrobku, který jste u nás zakoupili.

 

Každou reklamaci řádně vyřešíme. Je naší snahou vše řešit v co nejkratší době. Víme, že reklamační proces není pro nikoho příjemný, pro Vás a ani pro nás.